mandag 8. februar 2010

Mandag


Søndag var ein bra dag, ølet smakte ekstra godt til vietnamesisk sjømat, og bartendaren på favorittbaren var ekstra kjekk. Kanskje fordi søndag liksom skal vere familiedagen der ein skal ete kjøttkaker med mann, barn og svigerfamilie, og øl er forbode.

Mandag derimot har ikkje vore like idyllisk. Mykje å gjere på jobb, men eg har berre fått gjort ein brøkdel av det eg hadde tenkte. Ein svært liten brøkdel der nemnaren må minst vere tresifra. Men har i alle fall hatt ei lita økt med fotball. Mitt einaste fortrinn i dag var at eg er ganske brei, slik at eg slapp inn få mål då det var min tur til å vere keeper. Eg fekk til og med skryt frå eit par mannlege kollegaer. Men søt og takknemleg som eg er, veiva eg berre med armane og sa det er det som er fortrinnet med å vere feit. Så eg oppnådde akkurat det eg ville, dei såg ekstra etter på cellulittlåra mine, og sukka oppgitt.. I tankeboblene deira stod det "Ånei, der fiskar ho etter kompliment. Typisk jenter.. Og eg som trudde ho var litt mindre sutrete sidan ho speler fotball. Ho har sikkert mensen".

Men det har eg jo ikkje, så i morgon skal eg vere søt og grei og smile pent. Og late som eg er nøgd med fasongen. Som liknar meir på Michelinmannen enn på Sienna Miller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar