fredag 12. mars 2010

Digresjon

Fantasi er ein skummel ting. I blant har eg meir fantasi enn sjølvdisiplin og arbeidslyst. Eg sit i møter og tankane spinn fritt.
Løpekatt blir til apekatt, og snart er tankane mine ein heilt anna stad.
Det fins nok av rare uttrykk der eg arbeider. Ein kollega av meg er ganske fascinert av uttrykket Assistant Tool Pusher, som er eit anna namn på ei høgare stilling innan boring. Boresjef 2, eller noko i den dur. Altså oljeboring - ikkje boring i tannlegestolen. Og der er me inne på eit nytt tema. Ein ny digresjon. Tannlegestolen gir meg frysningar berre ved tanken, det samme hender om eg høyrer andre pusse tennene. Eg får gåsehud over heile meg, berre av lyden. Kanskje fordi eg assosierer dette med tannlegen. Og ordet gåsehud får meg til å tenke på gåsungar, altså knoppane på seljetrea. Og då er det vår. Og med våren kjem det fuglesang og skisesongen er snart slutt. Akkurat som dagens innlegg. Cougartown byrja nett på TVNorge, så då er det best å parkere PC'en. Til fordel for ny inspirasjon!


Apekatt: Min gamle bamse
Løpekatt: (C)transportutstyr.no



Gåsungar:
http://www.ungute.no/content.ap?thisId=500030136&language=0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar