søndag 19. juni 2011

Swinging London

Det kriblar like mykje kvar gong eg skal ut og reise. Og London vert eg aldri lei. Det kriblar i shoppingsenteret i hjernen, og i kredittkorta i lommeboka. Eg fantaserer om alle dei fantastiske kuppa eg skal gjere, all ny inspirasjon eg skal hente med meg.

Det kriblar ekstra i tålmodet medan eg pakkar kofferten. Eg vert nok aldri god på det. Tålmodet vert enda litt meir tirra når eg kjem til flyplassen fem minutt før siste frist for innsjekking og innsjekkingsautomaten ikkje fungerer. Alt dette er heldigvis gløymt når eg endeleg sit i flysetet. Då kjem eg på at eg har gløymt ekstra linser og brillene er frå forrige århundre. Dermed er eg sikra fire dagar fullstendig utan stil. Men så aksellererer flyet og frykta for å fly står i fokus i eit par timar til me står fast på bakken.

Dagane i storbyen går fort om enn ikkje smertefritt. Gnagsår på begge lilletær, ømme fotblad og søkk i skuldra etter stadig veska med det aller mest naudsynte (kamera, våtserviettar, antibac, allergimedisin, almanakk, guidebok, notatblokk, paraply, gnagsårplaster, sminke, lommebok, telefon. Og åtte kulepennar). Velfortente pausar med thaimat, omnsteikt pizza, cupcakes, og ikkje minst pannekaker med is må til! Og store mengdar Starbucks kaffi. Der ein liten svart kaffi er det same som ein gigantisk kruttsterk espresso på norsk.

Merkeleg nok går eg som vanleg glipp av alle dei fantastiske kuppa eg hadde tenkt å gjere, og det er berre eg og ikkje kofferten som er tre kilo tyngre etter ei langhelg på den andre sida av Nordsjøen. Men litt bilete har eg knipsa i forbifarten.


Klar for avgang

 
Utsikt til Postmann Pat og venane hans frå hotellrommet

 
Covent Garden

 
Bling-butikk nær Oxford Street.. Litt vel mykje bling for ein stakkar stril


Skobutikk i Camden

Notting Hill

 
Portobello

 
Camden

Fransk bakeri - Notting Hill

 
Camden

 
Bilen "min"

 
London by Night

 
Shoppingresultatet

 
Detalj frå lommeboka/clutchveska eg kjøpte ved Portobello

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar